Zoé Padín

Vivo dentro de un sistema al que no pertenezco, pretendo romper con lo establecido y creo que la base está en el saber.

Archivo del blog

Find me

miércoles, 14 de mayo de 2014

Falando da campaña electoral....

Vouvos contar unha cousa, unha cousa que teño que explicar cada vez que dijo que non quero votar. 
Hoxe chejoume a casa propajanda electoral, bueno, recen cumplidos os meus 18 anos o estado xa me  ve "maior de idade" que a saber o que é eso, porque este sije intercedendo por min, oblijame a comportarme como eles queren, poñendome os limites, jiandome polo camiño "recto" que eles crearon, sin darme oportunidade a desviarme un chisco, vamos, como até egora, bueno en resumen eles creen que xa son o bastante "adulta" para decirdir a quen quero que me de polo cu, quero decir, que xa podo decidir quen vai a tomar as decisións por min, non sei  a vos pero a min soname a misma merda, veredes, dase o caso que ninguén mais que eu sabe o que quero, polo tanto ninguén mais que eu se vai preocupar polos meus intereses, nin se vai molestar en sabelos sequera, e como dijo os meus intereses dijo os vosos, que non han de ser moi distintos dos meus, por esto e por mil cousas mais non quero votar, non por que pase, nin por que me de ijual, nin porque non me interese o meu futuro, nin porque non me informei nin nada de eso, todo o contrario, o que pasa e que non quero apoiar este sistema de merda, que da ijual azules rojos nejros ou violetas, que si dereirtas ou extrema dereita, todo son a mesma merda, porque mentres haxa uns por riba de outros estes van cajar por riba dos que estan a baixo, chamadeo conciencia humana, chamadeo lei da física, ou como vexades, o caso e que non quero, nin podo pois a miña moral mo permite, apoiar a estes chamemoslle "x" que queren jobername a min e a miña vida, que queren tomar decisión por min SIN SEQUERA PREJUNTARME, nin preocuparse, que queren manterme baixo o seu control sin permitirme vivir como a min me salja do cu, perdon pola expresión, o que quero decir con esto e que eu vivo oblijada dentro dun sistema o que non prertenzco, e pretendo romper con establecido, asi que, perdoademe se non me da a jana de pensar coma a maioria de vos, e se quero ter conciencia propia, principios PROPIOS, ou se quero intentar facer a miña vida, non máis facil, pero si mais xusta. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario